Blog

BAYI SELESEMA SEPANJANG TAHUN?

Pertama kali tengok baby kita selesema mesti kita susah hati sangat kan. Rasa sedih pun ada bila tengok hidung kecik tu ada je mukus dok meleleh. Paling tak tahan bila ia menganggu proses menyusu. Masa ni la dia mula meragam merengek. Rasa macam nak ambik selesema tu letak kat hidung kita. Betul tak? Macam tu la kasih ibu kan.   Selalunya bayi akan dijangkiti selesema bila ada hubungan dengan orang lain yang sedang selesema. Virus boleh disebarkan melalui udara atau […]

Continue Reading